Translate Le Moustache

luni, 5 mai 2014

Scaune auto

De cateva luni a venit pe lume primul meu copil. Sunt un tata fericit si foarte mandru ca am reusit sa   realize multe lucruri bune in viata si acum va avea cine sa duca mai departe mostenirea. O sa fac tot ce   imi sta in putinta pentru a-i asigura copilului meu un viitor excelent si o viata plina de reusite. Trebuie   sa invete de mic cum sta treaba cu toate lucrurile care se intampla in aceasta lume si de ce este necesar   sa se fereasca. As fii tare bucuros sa imi calce pe urme si sa realizeze numai lucruri remarcabile. Inca   este foarte mic, dar deja eu am facut foarte multe planuri de viitor.

M-am uitat recent pe internet de   niste scaune auto fiindca vreau sa plecam in vacanta peste o luna. M-am hotarat impreuna cu sotia ca   ne-ar prinde bine o vancanta de doua saptamani. De aceea ne-am hotarat sa mergem la munte si sa   vizitam foarte multe locuri interesante. Acum am mare nevoie de un scaun auto pentru cel mic. Nu o sa   poata sta tot drumul sotia cu el in brate si de aceea vrem sa ii oferim cele mai bune conditii. Am intrat   pe internet si am gasit un site interesant de comenzi online de unde cred ca voi comanda un scaun special.

Am vazut aici foarte multe modele si imi cam plac toate. D-abia astept sa comand pentru a   pregati totul findca vacanta se apropie cu pasi repezi si nu vrem sa pierdem nici macar o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!