Translate Le Moustache

duminică, 16 decembrie 2012

Compensez lipsa Laboratorului Verde al Reciclării în Galați

      Dacă e să fi observat o chestie în ultima vreme e faptul că toată lumea, dintr-un motiv sau altul, ocolește Galațiul - atunci când vorbim despre campanii, chestii, trestii. Chiar și campania Colectează Selectiv, nu de alta, dar în următoarea listă, nu văd Galațiul: București, Pitești, Târgoviște, Ploiești, Slobozia, Constanța, Tulcea, Focșani, Iași, Roman, Bacău, Sfântu Gheorghe, Brașov, Târgu Mureș, Mediaș, Sibiu, Cluj Napoca, Zalău, Baia Mare, Satu Mare, Arad, Deva, Târgu Jiu, Craiova, Alexandria. Așa că, m-am gândit să rezolv cumva problema asta.

      Trecând peste chestia asta, cei din orașele mai sus menționate au avut parte (unii dintre ei chiar vor mai avea parte și de acum încolo) de Laboratorul Reciclărilor. Cu alte cuvinte, campanie de conștientizare a populației (mai ales a elevilor, pentru că ei sunt viitoarea populație), asupra efectelor nocive ale poluării. Și, da, când am zis elevi, m-am referit la un număr de 5000 de copii și 52 școli. Cine dorește să știe mai multe detalii, să dea fain-frumos click pe link-ul ăsta - aici se află informații multe și mărunte despre Laboratorul Verde al Reciclării. 

      De ce scriu articolul? Pentru că, așa cum am zis, Galațiul n-a avut un așa privilegiu, astfel încât, cei ce mai nimeresc pe aici din întâmplare - mă refer, firește, la gălățeni - să afle despre colectarea selectivă și să încerce la nivel practic să fie mai puțin îngălați cu planeta. Până la urmă, avem doar una, nu? 


O campanie Blogal Initiative, cum era și de așteptat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!